close

Je možné, že se nacházíte na chybné internetové prezentaci společnosti OBO Bettermann. Můžete přejít na stránky určené pro tyto státy:

Reference

Řídicí středisko Německého zabezpečení letového provozu, Mnichov

  • Gallery Deutsche Flugsicherung
  • Gallery Deutsche Flugsicherung

    Kabelový žebřík LG 60, profil U US 5, výložník AW 15/30, závěs I IS8, kabelový žlab RKS Magic

  • Gallery Deutsche Flugsicherung

    Profilové lišty C, kabelové žebříky LG 60, profil U US 5, výložník AW 15/30, kabelový žlab RKS Magic, ochranné kryty

  • Gallery Deutsche Flugsicherung

    Profily TP, profilové lišty C, kabelové žebříky LG 60, profil U US 5, výložník AW 15/30, kabelový žlab RKS Magic

  • Gallery Deutsche Flugsicherung

    Profil U US 5, výložník AW 15, kabelový žlab RKS Magic

Rozsáhlé využití kabelových nosných systémů OBO

Nové řídicí středisko Německého zabezpečení letového provozu (DFS) na mnichovském letišti se řadí mezi nejdůležitější projekty v oblasti zabezpečení letového provozu v jižním Německu. Od roku 2017 by pracovníci z budovy o výměře 15 tisíc metrů čtverečních měli v rámci německého vzdušného prostoru bezpečně řídit víc než 1,5 milionů letů ročně. Stavebního projektu v hodnotě 40 milionů eur se od samého počátku účastnila i společnost OBO, která dodala rozsáhlé kabelové nosné systémy.

V rámci výstavby nového řídicího střediska bylo instalováno celkem 15 kilometrů různých kabelových nosných systémů OBO. Velký objem zakázky vyplývá z nutnosti redundantního provedení techniky v provozní místnosti letových dispečerů, což zajišťuje dokonalou bezpečnost i v případě poruch. Na základě velkého rozsahu potřebných montážních prací byly použity kabelové nosné systémy, které umožňují mimořádně rychlou montáž. Tento požadavek skvěle splnily kabelové nosné systémy Magic RKSM a GRM, které díky patentovanému systému rychlospojek zaručily časově úsporný a bezproblémový průběh montáže. Systémy Magic úspěšně doplňují kabelové žebříky OBO a systémy nosníků svítidel. Nové řídicí středisko by mělo provoz zahájit v roce 2017 po přibližně roční fázi zařizování, testování a školení.